Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Dejavu Sintok!
Wednesday 20 March 2013 | 15:38 | 0 comments


Assalamualaikum.

Haip bertemu kembali dalam rancangan Dejavu Sintok!

Ehh apa kah? Meh sini nak explain. Dejavu ni macam kenangan lama lah. Kenangan lama ni macam Dejavu lah. Ahhh! Apa apa ja lah. Janji meaning dia nak lebih kurang. Hhuuuu



Okay, Ni semua geng DELTA. Kompeni aku lah tu. Spot me if you can. Hewhew buruk benor muka aku. Eksaited lebih. Memalukan betol. -.-



Alpha cemerlang gemilang terbilang! HuHaa!
Okay, yang ni geng kompeni Alpha. Time ni depa nak pi perang kat lahad datu menembak nih. M16 okay. Peluru betol okay. Okay nak bangga ni okay! :D


Okay yang ni geng Bravo! Time ni dah tamat wirajaya. Okay aku bebai sebab kena tipu hidup hidup time ni. Sampai hati cegu. Whuuuuuuuuwuu


OhJyeahhh! Ni semua geng charlie okay. Geng yang paling masuk pala dengan geng DELTA. Awesome weyhh! :D



Okay, ni lah muka penghulu dan penghuluwati kami. Penghuluwati kami memang kecik. Heiyyy! kecik kecik cili padi kud! :D


Ni komanden kami. Baik woooo! Sampai taktau bila dia marah. Sayang komanden! :D


Jyeaahhh! bilik wirawati. But, berseleraknyaaa! Yalahhh dah time nak balik dah. Memang lah kena buka semua cadar cadar tu. BTW bilik wirawati sentiasa kemas okay! :D



Sangat bersemangat time menyanyikan lagu SATU MALAYSIA! Ada yang panjat berdiri atas kerusi okay. Sangat mengagumkan. Macam nak pecah dewan time tu. :D


Okay, ni semua wira DELTA. Wira delta lah yang paling buas kat kem tu. Apa pun, depa ni penyokong terhebat yang pernah aku tengok. Sangat mengujakan. Sentiasa ceria. :D


Time kami semua wira wirawati jadi Pak Samad dan Makcik Kiah. Time berkebun. Comell jer gambar nih. ^^


Wira wirawati curi tulang! Orang suruh bertugas, depa photo shoot pulak eh?! Hewhew ni lah kenangan yang ada punn. :D


Happy nak balik kud nih, sampai melompat sakan lagunih. :D


Tamat


Apa pun yang terjadi ku kan slalu ada untukmu,Jangan lah kau bersedih,Couse everythings gonna be okay.


Jyeahhh! Ya sudah lah. Ni lah lagu yang selalu sangat aku nyanyi kat kawan aku bila depa ada problem, bila depa nak teqeyak, bila depa rasa taklarat sangat. 

Dan aku akan menyanyi sendirian lagu ni bila aku rasa sedih, bila aku teringat mak, bila aku ada problem, dan bila aku terasa hati dengan member. Lagu ni banyak bagi semangat woo. Sumpah cakap.  Kadang bila aku nak marah pun takjadi. Kes dengaq lagu ni lah. Btw aku memang taksuka marah. Lalala

One more things, Lagu ni mengingatkan aku kat someone. Thats why lah aku cinta mati dengan lagu nih. #cinta mati lah sangat. Tuihhh!


P/S : Friendship never end, dear!

Labels: ,



Older Post | Newer Post