Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Cinta terbaik
Friday 28 December 2012 | 19:17 | 0 comments

Assalamualaikum.

And Hi sweetheart!

Err nak buat muqadimah cena eh? err harini err dak dak. Err aku harini. Ish nak mula cena nih? Haishh awat jadi laguni ni. Otak tepu dah. Paqah nih paqah! *ketuk pala* mereng sehaqi.


Hmm tudia laa. masalah kurang membaca. memang jadi laguni kalau nak buat karangan. Haish! mak suquh baca surat kabaq takmau degil! *apa kaitan dengan surat kabaq?*


Stop it, enough! harini gua mau kongsi isi hati gua melalui lagu ni. "Wah wahh ada pulak lagu yang sama rentak dengan hati aku yang bergelora ni kan." Hmm ikutkan hati, Aku memang harap sangat orang yang aku sayang, orang yang aku kasihi, orang yang betui betui buat otak aku jadi taktahuan hala tu dengar lagu ni. Biar dia tau apa ada dalam hati aku but I can't. Sebab aku rasa 'dia' dah ada someone special and I know he doesn't like me like me love him so much. 

Hmm buat apa nak bagi orang susah hati pikirkan perasaan kita, right? Lagipun aku takmau 'dia' mengaku sayang atas alasan kesian. Lagi menyakitkan hati, bukan? So, biarlah aku simpan rasa ini sendiri. Cinta yang dipendam itu lebih mulia kan. Tidak dicanang canang, tidak dikhianati malah tidak akan dicemari dengan anasir anasir lain kan?

Lagipun aku ni stail payah jatuh cinta. Thats why lah aku macam keliru ja nih betui ka aku cinta kat dia? Ka aku just sayang dia macam aku sayang family aku ja. Arhh! ntah lah. malas nak soal banyak kang hati aku sendiri yang sakit merana meroyan tak tentu pasal.


Eh banyak pulak aku membebel kan. Tadi bukan main takdak idea. Hmm dah dah jom kita layan lagu nih. serius best. aku rasa vokalis dia cina. Nama pun ala ala cristian sikit. Erm betui lah kut. Aku teka ja nih. salah jangan marah yer. mintak maaf siap siap. huhu


Okay mempersembahkan Cassandra - Cinta terbaik!
*tepukan gemuruh oleh para hadirin*





Jujur saja ku tak mampu hilangkan wajah mu di hatiku.
Meski malam mengganggu, hilangkan senyummu dimataku.
kusadari ... aku cinta padamu.


Meski ku bukan yang pertama dihatimu.
Tapi cinta ku terbaik .. untuk mu.
Meski ku bukan bintang dilangit tapi cintaku yang terbaik.



Jujur saja ku takmampu tuk pergi menjauh darimu.
Meski hati ku ragu kau tak disampingku setiap waktu. 
kusadari ... aku cinta pada mu.


Meski ku bukan yang pertama dihatimu.
Tapi cinta ku terbaik untuk mu.
Meski ku bukan bintang dilangit tapi cintaku yang terbaik.


Ohh meski ku bukan yang pertama dihatimu.
Tapi cinta ku terbaik untukmu.
Meski bukan bintang dilangit tapi cintaku yang terbaik.
Ouhh meski ku bukan yang pertama dihatimu 
Tapi cintaku terbaik  untukmu.
Meski ku bukan bintang dilangit tapi cintaku yang terbaik.

Cintaku yang terbaik.
Tapi cinta ku yang terbaik.
 Cintaku yang terbaik.
Tapi cintaku yang terbaik.


P/S : Aku marah-marah bukan makna aku dah taksayang tapi aku dalam proses penafian. Keliru antara cinta asli atau palsu. Jadi ajari aku cinta yang betul betul asli yang tiada keraguannya.

 Aku diam juga bukan makna aku nak menjauh tapi aku sedang menguji hatiku sendiri. Apakah benar aku cinta pada mu. Jadi, bantulah aku tunjukkanlah bukti padaku bahawa aku benar benar mencintaimu. 

Dan nanti bila aku dah pergi bukan jua erti aku sudah benci tapi aku cuma tak sanggup dikhianati. Lebih baik undur diri dari hati benar benar disakiti. Aku bimbang aku berdendam. Jadi, jika nanti aku benar benar mahu pergi tolonglah aku mohon jangan kau datang mencari malah merayu lagi.



Labels:



Older Post | Newer Post