Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Tahukah anda bahawa cinta boleh membunuh?
Sunday 23 December 2012 | 22:38 | 0 comments



Assalamualaikum.






Bayangmu kini hilang, Tawamu sudah tak kedengaran, Senyummu kian pudar.

Apa aku sudah tersalah bicara dengan mu?


Wahai teman, sadarkah engkau selamani kau lah inspirasiku?



Hatiku kini bagai sudah mati, luar wajah tampak ceria namun dalam hati bagai ribut taufan melanda.

Segala benda ku rasa tak kena.

Bagai kehilangan sesuatu yang sangat bermakna.


Wahai kawan, sedarkah engkau yang aku amat memerlukan kau?




Makan, aku teringat kat kau. Tidur, aku teringat kat kau. Dalam seronok bergelak ketawa pun aku boleh teringatkan kau.

Apa kau sudah guna guna kan aku?

Haha takmungkin. 


Sudah sedar kah belum wahai sahabat bahawa aku amat merindui mu?



Sayang, aku amat menyayangimu. Kau lah teman, kau lah kawan, kau lah sahabat, dan kau lah sayangku.


Harap kau juga rasa begitu.



P/S : Awak, selagi awak masih belum jadi suami saya, saya tak berjanji akan sayang awak sampai mati tau. Maklumlah manusia kan berubah rubah. Lagipun saya sangat setia pegang pada janji, dan saya takut bila awak tuntut janji saya tu, saya dah taksayang awak lagi and lastly saya terima awak sebab terikat dengan janji tu means saya terpaksa. Dan semestinya bila awak tahu awak akan terluka kan.




Labels:



Older Post | Newer Post