Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Asyikin Asri
Friday 28 December 2012 | 20:05 | 0 comments


Assalamualaikum and Hi dear! :)



Seorang yang manis, ceria, dan manja. Dia juga mempunyai banyak ragam yang comel dan sedikit kematangan. Dia juga seorang yang sangat penyayang. Selain itu, dia banyak ketawa macam saya. Hikhik (ketawa gedik) Jangan risau, dia suka berkawan dan pasti ramai kawan. Namun dia agak sensitif dan banyak berahsia. Tapi kita mampu membaca perasaannya melalui riak wajah atau perubahan sikapnya yang drastik. Sangat mempercayai orang yang dia sayangi. oleh itu, dengan tiada keraguan, segala rahsia hatinya akan dikongsi bersama.


Apapun sikapnya sering berubah rubah mengikut keadaan. Jadi, orang yang paham dia sahaja dapat membaca hatinya melalui perubahan sikap drastik tu.


Dia juga seorang yang sopan dalam berbicara. Pandai menjaga hati setiap insan dan itu merupakan satu keutamaan baginya. Seorang yang jujur dalam bicara, tulus dalam perbuatan. Akhir sekali, Maafkan saya ye awok. Susah benor nak contact awok sekarang ni. Busy la kata kan. Huhu

Sungguh saya terharu benar baca text awok haritu. Sentap je rasa. Awok buat saya rasa nak nangis. Huh! Lega dah lepaskan. Apapun sorry awok. Tak contact awok lama. Hmm yeelaa bila nak call ja kredit tidak mencukupi. Asal teringat jaa, masa pulak yang tak kena. Yelaa tengah malam. Takkan lah saya nak ganggu awok lena pulak kan. Hmm


Apapun saya takkan lupakan awok. Don't worry okay. Awok ibarat teman, rakan, kawan, adik, kakak, dan keluarga bagi saya. 


Awok, saya takkan lupa macam mana kita melawak. macam mana kita melalak macam orang gila. macam mana kita celebrate birthday. time kita makan. part suap menyuap tu. time kita saling bantu membantu iron baju. time kita lepak sama. time kita nak tidor. part bedtime story tuu. Haha masa tu la kita puji orang, kutuk orang kan. Seriously takboleh lupa semua tu.


Ohmann! nak nangis ni. Harus berhenti disini rasanyaa. Moga kita dapat jumpa dimasa depan.


P/S : Syikin, I'm apologize for my mistake over the years. You are the best. :) 

Labels:



Older Post | Newer Post