Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Hmm kekeliruan identiti. eh?
Sunday 5 May 2013 | 01:10 | 0 comments


Assalamualaikum.



Kalau aku terima dia la kan, mampu ka aku nak bagi sepenuh hati aku kat dia? sedangkan aku sendiri pun taktahu hati aku duk kat mana sekarang. lagipun, mampu ka aku nak bahagiakan dia nanti sedangkan aku sendiri pun takpernah tahu macam mana nak bahagia kan hati sendiri?

Ehmm, actually aku takpernah marah dekat dia pun. yela, sapa la aku ni kan nak halang someone tuh ucap kata cinta dia, nak jatuh cinta dekat sapa ahh whatever. kan? hm actually aku marah dekat diri aku sendiri ja, yela, susah sangat nak terima someone dengan hati yang terbukak luas kenapa lah. hesh. tak paham aku apa masalah hati aku nih? berlubang dah kut. *eh, kalau belubang lagi la senang nak masuk ye dok? "(>.<)"

Lagipun, sekarang ni pun bukan masa cari jodoh lagi. sekarang ni masa study. masa kita nak tunaikan impian kita dulu-dulu nuh. jadi kita kena fokus.

Ehmm, okay sekarang kita fokus okay? fokus maryam fokus. abaikan dulu benda yang remeh-temeh tu. cinta hati ka? cinta curi ka? hang biaq dia duk kat sebelah dulu. apa yang penting sekarang? kejesame! yeay!! study la mangkuk! hesh banyak main sungguh. =="



#to you, I harap you mampu buat yang terbaik untuk life you je lah eh. even kita tak contact, I still risau about your future tau? you kan kawan I, selamanya okay even satu hari nanti you maybe anggap I ni musuh you ja kan. hm its okay waktu tu I akan faham. :')


^^actually tajuk tu terpesong jauh sangat dah. ekekeke

Labels:



Older Post | Newer Post