Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Permainan apakah ini?
Monday 29 April 2013 | 19:57 | 1 comments


Assalamualaikum.



Kalau awak lelaki, adakah awak akan sedar yang kawan perempuan awak ada hati pada awak? adakah awak akan sedar itu even dia sedaya upaya menyembunyikan perasaan dia pada awak? saya rasa tak melainkan kawan perempuan tu meluahkan rasa pada awak dulu bukan?


Sebab terlalu boring+takde kerje, aku blogwalking lah dekat blog ni dan aku jumpak lah ayat kat atas tuh. tetibe je kan aku rasa macam kene je dengan situasi aku. macam nak je aku tanya member aku. tapi aku takut disalah anggap. so, simpan dan pendam hingga terpadam je lah. :|  

Labels:



Older Post | Newer Post