Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Hi may! penyelamatku. :')
Wednesday 1 May 2013 | 00:56 | 0 comments


Assalamualaikum.




Hi may, asal lambat sangat kau datang? aku dah lama tunggu kau, tau? rasa macam baran aku ni dah nak meletup dah ha. kalau kau lambat sikit je lagi, aku rasa rumah aku ni boleh hilang bumbung, tau. *joke* okay tak lawak lansung.

Ekceli, kau takpernah lambat pun, kau datang tepat pada masanya, cuma aku ni je yang gelojoh. taksabar. hm yaa, taksabar nak tinggalkan april.

Ekceli, aku dah taktahan dah bersama dengan april. rasa terseksa ja memanjang. rasa macam mati lagi bagus. melampau bukan? hm mujur kau datang sekarang, may. kau la penyelamat emosi aku. :'(

Hm may pun dah sampai, jadi aku pun kena la bersiap sedia nak sambung belajar pulak . bersiap sedia nak berdikari. bersiap sedia nak berjauhan dengan mak abah sekali lagi. hm takpe lah, kali ini kehendak diri sendiri. so, apa apa pun yang bakal terjadi kat sana nanti sila tabah yer, sayang.

Kalini kau memang berpisah dengan mak abah betol betol ni. jauh bebenor. so, kau kena prepare emosi kau betol betol la, yang yer. jangan nanti nangis sebulan pulok. tak ke nanye je. huh!

Dah masuk tengah tahun dah ni, kau kena lebih matang. kalau takboleh nak matang secepat yang mungkin pun, sekurang kurangnya matanglah seiring dengan usia. masuk ja oktober 2013 ni, genaplah umur kau 18tahun. dah nak kena buat ic baru dah. cuba lah bukak minda tu sikit, jangan jadi kanak-kanak sangat.



#cakap sorang sorang ni memang hobi aku sejak dari kecik lagi. so, sila takut bila nak jadi kawan aku yer. ekekeke



Btw, today is 1 may, so selamat hari pekerja kepada kakak, abang, pakcik, makcik, mak, abah, atok, nenek, makcik cleaner, pakcik driver teksi, abang posmen, kakak kerani, ahh semua pekerja lah. dan selamat tumpang bercuti yer adik-adikku sekalian. ekekeke




^^sampai bila kita nak gaduh pastu baik pastu gaduh balik pastu baik balik? hang takpenat ka ha? udah-udah lettu gaduhnya. penat tahu? apa salah nya jadi baik ja terus, tak payah gaduh gaduh dah. :|




Older Post | Newer Post