Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Hargai aku
Friday 14 December 2012 | 12:41 | 0 comments



Bukan sengaja aku mengapdate banyak lagu lagu indah ini,

Aku just takpandai nak meluahkan rasa melalui kata kata,

Jadi, salahkah aku meluahkan rasa melalui lagu?


Dear awak, saya tahu saya banyak kekurangan,

Saya tahu saya bodoh,

Saya tahu saya taksama level dengan awak.

But, salahkah awak hargai saya sebagai seorang insan?

Salahkah bagi awak untuk hargai saya sebagai manusia yang punya perasaan?

Awak, hina sangatkah saya dimata awak?

....




Lirik


Sering kali kau merendahkan ku,
Melihat dengan sebelah mata mu,
Aku bukan siapa siapa,

Selalu saja kau anggap ku lemah,
Merasa hebat dengan yang kau punya,
Kau sombongkan itu semua.

Coba kau lihat dirimu dahulu,
 sebelum kau nilai kurangnya diriku.
Apa salah nya hargai diri ku sebelum kau nilai siapa diriku.

Seringkali kau merendahkan ku.
melihat dengan sebelah mata mu,
Aku bukan siapa siapa.

Coba kau lihat dirimu dahulu,
Sebelum kau nilai kurangnya diriku,
Apa salahnya hargai diriku sebelum kau nilai siapa diriku.


Musik.


Coba kau lihat dirimu dahulu,
Sebelum kau nilai kurangnya diriku,
Apa salahnya hargai diriku sebelum kau nilai siapa diriku.
Sebelum kau nilai .. Siapa diriku.



P/s : Jangan kau bongkak dengan apa yang kau miliki sekarang, bimbang kau takdapat terima saat kau terjatuh lagi tersungkur. Lagi terasa jika orang yang pernah kau kutuk lebih mampu beri pertolongan kepadamu dikala itu.

Labels:



Older Post | Newer Post