Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Ku tetap menanti
Sunday 23 December 2012 | 19:32 | 0 comments



Assalamualaikum.

Fikiranku kian melayang, emosi sudah mahu tumbang, bagai mahu menyerah diri pada lawan. Hidupku makin tidak keruan, memikirkan mu siang dan malam. Bagai sudah tidak bernafsu untuk melalukan sebarang pekerjaan selain dari memikirkan mu sayang. Apa sudah jadi pada ku kini? Benarkah ku sudah terkena penangan cintamu, sayang? Ya Allah bukan aku tidak suka tapi aku belum bersedia. Yaa Allahu Rabbi, peliharalah hatiku ini dari terjatuh kepada lelaki yang takserasi. Ya Allahu Yaa Rahim, aku mohon padamu tinggikan lah cintaku padaMu dari cintaku padanya dan jangan lah kau beri peluang pada hatiku untuk merindui dia lebih dari aku merinduiMu. YaaRabbi, dia bagai telah memenuhi segenap ruang hati dan pemikiranku kini. Adakah dia jodohku? YaAllah, jika benar dia jodohku kau simpulkanlah hati kami berdua, biar masa datang melengkapinya nanti. Akan tetapi aku mohon padaMu yaa Allah, lenyapkanlah perasaan pelik ini dari hatiku sementara waktu ini, sesungguhnya aku tidak mampu menahan sakit didada kali ini.


Wahai kekasih gelapku, mangertikah kau kini aku sakit kerna penangan cinta yang tidak diketahuimu itu?

Wahai pujaan hatiku, tahukah kau kini aku sakit dengan kebodohan rinduku padamu?

Wahai cinta hatiku, sedarkah dikau yang sekarang aku sudah mangilaimu?


Ya Allah, mengapa rasa ini makin kuat? sudah sedaya upayaku menafikan namun hati masih kuat bergetar. Maaf, kini aku menyerah aku sudah takmampu menolak lagi namun aku masih belum cukup kuat untuk mengakuinya. Hm.. ada kau juga merasa ini semua, sayang? 





Lirik


Meski dirimu bukan milik ku.
Namun hati ku tetap untuk mu.
Berjuta pilihan disisi ku.
Takkan bisa menggantikan mu.

Walau badai menerpa
Cinta ku tak kan ku lepas.
Berikan kesempatan untuk membuktikan.

Ku mampu jadi yang terbaik.
Dan masih jadi yang terbaik.

Ku akan menanti,
meski harus penantian panjang.
Ku akan tetap setia menunggu mu,
Ku tahu kau hanya untuk ku.

Biarlah waktu ku,
Habis oleh penantian ini.
Hingga kau percaya betapa besar,
Cintaku pada mu,
Ku tetap menanti.

Walau badai menerpa
Cinta ku tak kan ku lepas.
Berikan kesempatan untuk membuktikan.

Ku mampu jadi yang terbaik.
Dan masih jadi yang terbaik.


Ku akan menanti,

meski harus penantian panjang.
Ku akan tetap setia menunggu mu,
Ku tahu kau hanya untuk ku.

Biarlah waktu ku,
Habis oleh penantian ini.
Hingga kau percaya betapa besar,
Cintaku pada mu,
Ku tetap menanti.


Penantian panjang,



Ku akan menanti,
meski harus penantian panjang.
Ku akan tetap setia menunggu mu,
Ku tahu kau hanya hanya untuk ku.

Biarlah waktu ku,
Habis oleh penantian ini.
Hingga kau percaya betapa besar,
Cintaku pada mu,
Ku tetap menanti.


Cinta ku pada mu.


Ku tetap menanti.


Meski dirimu bukan milik ku,
Namun hati ku tetap untuk mu.



P/S : Bercinta bercinta jugak, tuntutan agama jangan dilupakan. Bersayang bersayang jugak, yang haram jangan pula dipraktiskan. :)


Labels:



Older Post | Newer Post