Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Sengkak dada woi!
Sunday 9 December 2012 | 03:30 | 0 comments




Assalamualaikum.





Awak. Now saya betul betul rasa dah gila. Taktahu kenapa. Dari semalam hati tak berhenti bergetar. Jantung berdegup kencang. Macam ada something yang akan terjadi. Taktahu lah pulak saya benda baik ka buruk.

Hmm awakk. Ni semua sebab awak ka?


Semalam memang saya takboleh tidur. Sangat. Pukul 5 pagi pun saya still takboleh lelapkan mata.

Saya tak terbayang lah pulak muka awak semalam macam orag sedang bercinta tu. But hati saya asyik bergetar dek teringatkan awak. I don't think that is love too. Hm.

Awak tahu, saya baru je boleh tidur lepas subuh tadi. Serius, sakit jugak hati ni. Kepala pun rasa melayang ja nih. Yaala, dah pukul 5 pagi saya still takboleh tidur takkan lah saya nak paksa jugak mata ni sedangkan saya tahu subuh masuk pukul 6. Sejam aje lagi. 

Subuh tadi saya doa banyak banyak. Rasa macam nak nangis ja tau. Hm saya asyik teringatkan awak je, maybe pada masa yang sama awak pun teringat saya jugak kan? Hm ntah lah, saya perasan sorang ja kut. Tapi apapun saya takut awak ditimpa masalah.

Selalunya hati saya betul. Tapi kalini ntah, saya pun taktahu apa yang terlintas dihati saat ini sebenarnya. Malah tak terlintas pun benda yang nak jadi ni. Ntah baik ntah buruk. I'm not sure.

Selasai solat, doa, saya tidur terus. Taksempat buang telekung pun. Mengantuk sangat. Hm taktahu lah pulak pukul berapa. 6.30 a.m maybe. I guess.

Hmm ntah la. Saya taktahu apa rasa ini. But I feel like a foolish. Huh!


Memanglah saya akan buat buat sibuk just nak buang rasa ragu dihati ni. Yes! memang berjaya. Saya dapat lupakan sejenak. But when im break for a second time, rasa itu muncul bagai menyapa syahdu.


Arghhh! Gila dah aku macam ni. =='


Labels:



Older Post | Newer Post