Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Pintaa ku pada mu
Sunday 13 May 2012 | 01:34 | 0 comments




Izinku melihat matahari bersama mu.

Tidak mengapa jika ini pertemuan terakhir kita.

Tapi aku mohon. Terimalah ajak kan ku.

Aku Mohonn.



Dan izinkan ku luah segala isi hatiku.

Bantulah aku pulihkan hati yang telah kau calarkan ini.

Aku tak minta kau memberi hati.

Aku takminta kau kembali.

Tapi aku mohon. Kau dengar lah luahan hati ku ini.

 Aku tak sanggup lagi menahan perasaan yang kau bina dalam diriku ini.



Sudi kah kau menemani ku ?

Melihat sinar matahari terbenam.

Tandaa sayangku akan hilang tatkala matahari hilang dari pandangan.




Older Post | Newer Post