Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Giffarine
Tuesday 1 May 2012 | 23:59 | 0 comments

Assalamualaikum and Hi everyone !

Saya rindu awok awok sekalian. Rinduu la saya balik. Hewhew


Firstly, Selamat Hari Pekerja kepada Orang Yang BEKERJA takkira lah Gaji BESAR or KECIK. 


Nak ceritaa nii. Harini saya pergi ke sebuah bangunan. Di situ ada ceramah tentang perniagaan. Memandangkan saya sangat minat berniaga. Saya pun join lah sekali. Saya pergi besama ibu tersayang. Korang nak tahu bisness apa yang GUA nak sertai ? Hah ! Taknakk ? Kedebukk~ Lebam sebijik mata.


Gua tak kiraa. Lu nak tau kaa. Lu takmau tau kaa. Gua nak bagitau jugak. #garang tak ? ;D


Straight to the point. Gua join bisness Giffarine.

Nak gitau yang produk ni sangat lah baik. thats all. nantii saya akan update di lain entry. :)




Older Post | Newer Post