Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Hakikat Hati
Tuesday 17 April 2012 | 22:08 | 0 comments




Yaaa Allah ! Aku berdosa dengan mu Yaa Allah.

Ampunkan aku Yaa Allah. Aku malu denganmu. Malu. Aku malu untuk meminta lagi.

Seringkali Aku memohon ampun darimu. 

Tapi aku tetap terus melalukan dosa kepadamu. 



Jarang sekali aku memberi walaupun HATI yang sebenarnya milik Kau.

Aku kabur Yaa Allah. 

Aku kabur dengan HARTA dunia. Aku hina dengan CINTA manusia.

Sehingga aku lupa. Aku lupaa bahawa aku makhlukMu.

Aku lupa melaksana tanggungjawabku. 

Aku zalimi diri aku sendiri.



Aku tak bersyukur Yaa Allah.




Yaa Allah. seandainya aku sudah tidak layak memijak bumi ini lagi. 

Cabutlah nyawaku.

Dan berilah aku satu permohonan. Hanya satu Yaa Allah.

Kau berilah peluang untuk ku bertaubat.

Berilah peluang untuk ku memohon maaf dengan semua makhlukMu yang telah ku sakiti selama ini.



Yaa Allah. sesungguhnyaa aku HINA.





Older Post | Newer Post