Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Keserabutan jiwa.
Friday 4 May 2012 | 23:05 | 0 comments





Sorry.

Aku takpernah bagi peluang untuk hang luahkan perasaan hang.

Sorry.

Aku takpernah percaya ayat cinta yang hang bagi tu.

Sorry.

Aku selalu bagi alasan yang sama. 'Hati aku kebai'

Sorry.

Aku selalu mendera jiwa hang. Seperti apa yang hang kata selalu.







Tapi sebenarnya.

Hati aku masih belum terubat. Aku takmau hang yang disakiti. Aku juga menyanyangi hang. Tapi cukup sekadar kawan. Even sbg kawan. Aku tetap sayang hang. Aku takmau hang disakiti. Lebih lagi jika aku sendiri yang sakiti jiwa hang.

#Doktor pun taktau nak  cari ubat sakit jiwa kat mana. Cena aku nak ubat hang nanti ? :D


Dan sebenarnyaa. Aku sudah lama mengetahui nyaa. Aku cuba lari dari realiti. 


Sorry. Aku lemah walaupun selalu belagak seperti kuat :)






Older Post | Newer Post