Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Siapakah dia ?? = ='
Saturday 28 April 2012 | 22:22 | 0 comments


Hi Everybody ! Come here. Lets came into my life today.

My name is MARYAM. Suka hati U lah nak panggil I apa punn. Janji panggilan itu tidak merosakkan deria pendengaran I. Okay ?

I am a mature girl. But my way begining in everyday like a baby. CRY.

You know why ? Because of my nightmare. Ekceli I always get a nightmare. Takpunnn. Mimpi di atas pelamin. Hewhew Selalu sangat mimpi. Macam budak kan. Hm umur dah tujuh belas. Acena ni ? :/

I am also a simple person. So dont be afraid to be my friend. Okay ? 
*Sedang hulur tangan tanda nak kawan nih. sambut lah cepat. hihi

Tapi kadang kadang saya jugak seorang yang sombong. Acena nih ? = ='


Tapi saya suka kawan. Jum kawan. :)


Jum sembang di Pesbuk buruk ni.



Teringat masa pra-sekolah dulu. :)

Ternyata aku masih main dengan belon tuu. -,-


Tenguk tuu. Kalut nak main. Adik aku terpaksa turut aku. HAHA



Terserlah kegedikan




Ala ala model gituu. (sila muntah hijau disini)


Apa tak kataa. :/



Adik aku sabaq jaa dengan perangai aku time tuu. Maaf yee Dik. Kaka mu memang gini. Hihi


Haei. Aku meqapu apalah sorang sorang tuu. Aku pun taktau. Haei


Gelojoh. Hm :/



Do U miss Someone ? Yes. Ehh Noooooo !

Foodcourt in City Plaza



Saja buat muka lagutu. Ganaih dak ? Hewhew


Candid. = ='


Muka cover maluu. HAHA


Okay. Ana Gedikkk ! Apa tak kataa. -.-



Okay. Mengakuu. Perangai ku kelihatan seperti anak muu. Ayat apakah ini ? = ='

BaiBai. Jumpak di lebri tegur lah nanti. Lainkali jumpak di lain entry. Hewhew



Older Post | Newer Post