Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Muntahkan semuanya
Tuesday 17 December 2013 | 19:11 | 0 comments


Assalamualaikum

"Sometimes, kita perlu act macam kita kuat sangat even time tuu kita dah takmampu nak berdiri lagi dah." 


Wuaaaaa aku rindu kedah. aku rindu mak aku rindu abah aku rindu abang aku rindu adik adik. aku rindu kawan kawan aku. aku rindu bilik aku. aku rindu tv. aku rindu semuanyaaa. hujung-hujung tahun macam ni, budak sekolah cuti panjang. mak abah adik abang semuanya ada kat rumah. tengok tv sama sama. masak sama sama. kemas rumah sama sama. but i'm was here! kelana jaya. i can't do anything with my family. aku rindu nak usik adik adik aku. aku rindu nak try masak benda baru dengan adik aku. aku rindu nak bedtime story dgn adik aku. aku rindu nak sembang melalut dgn abang aku. aku rindu nak kiss mak aku pagi pagi. aku rindu nak dengar lagu 60-an yang abah selalu pasang kuat kuat. aku rindu family akuuu! 


Aku rindu kawan aku fatimah. aku nak lepak dgn dia. 26 december ni birthday dia. masa tuu aku final exam wuaaaaa aku takdak sebelah dia masa birthday dia. aku duk jauh sangat. aku rindu diaa. aku nak peluk dia. aku nak lepak dgn dia. takbercakap pun takpa, yang penting dia ada depan mata. wuaaa miss you a lot lot lot.


Fatimah here

I miss my BFF at secondary school too. Dah banyak kali dah plan aku nak jumpak depa taktercapai. ada ja halangan. hemm aku takboleh mengeluh sebab tu kehendak allah. tapi aku hemm aku rindu sangat. nak jumpa sangat sangat. dah lama aku takjumpa depa. dah lama sangat. hampir 6 bulan dah. ya allah lama nyaa. kuatkan lah hatiku ini ya allah.


Dini .. wani .. nabila .. tiqah .. aishah .. fizah 

Robbeatul and huda. Ahhhhh hampir 8 bulan dah aku tak jumpak depa ni. hudaaaa, i rindu you. bila you nak balik sini? hampir setahun kita tak jumpak tau. i ada something for you but how can i give it to you? you are so so so far away la. i michiuu lot lot lot aaaa. Robbeatul, we face face aa later. i michiuu tooo muchi muchii.



Robbeatul Here

Huda here



#I can't be strong anymore. I need all of them right now. Please, help my heart be tough again.




Older Post | Newer Post