Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Kelana Jaya.
Tuesday 17 December 2013 | 18:24 | 1 comments


Assalamualaikum

Kelana Jaya. satu daerah daripada negeri selangor. bila mana orang kedah nakpi kelana jaya perlu duduk dalam bas selama enam hingga tujuh jam. kejang.

Kelana Jaya. dimana terletaknya Food Institute of Malaysia (FIM). dimana tempat orang yang bercita-cita nak jadi chef. tempat orang yang nak pandai masak. tempat orang yang hobi dia makan makan makan dan makan. dan paling penting, tempat nilah satu satunya tempat yang susah bagi orang yang mahu kurus untuk kotakan impiannya yang satu tu. termasuk lah aku. makin bambam adalah. hihi.

Food Institude of Malaysia. kolej aku sekarang ni. yes, aku student diploma in pastry and bakery. dan bakal jadi manager of a bakery. one day. insya-Allah. i'm intake may 2013. hem yeah now aku dah semester kedua dah pun (sorry lambat sangat update nye pun). Alhamdulillah result semester pertama aku taklah terceruk dan taklah terbaik. syukur alhamdulillah.

Dan di Kelana Jaya jugak lah terletaknya Parkview. dimana segelintir student FIM menginap. dan ada jugak lah secebis KUT student UNITAR. sebuah kondo. ada swimming pool. ada la taman sebesar "semut". ada sebuah cafe. yes sure we have the security guard. hem by the way, taklah ketat sangat peraturan nya pun. boleh ja nak keluar masuk bila bila masa.

Kelana Parkview Condominium. rumah sewa aku sekarang ni. hem nak kata rumah sewa tak jugak lah sebab aku duk free jaa kat situ. tak kena bayar sesen pun. lebih kurang hostel lah. housemate yang awesome. semua pakat berkurung dalam bilik, tak awesome lagi ka centu? :/

Dari kolej bawak ke rumah. semester pertama. satu bilik. satu rumah. satu kelas. dan satu group. kita terlalu dekat, hampir memahami namun masih celaru. kakti. nur izzati binti ibrahim. orang tengganu. 20 tahun. iloveyou, one day you maybe will know me than i know myself cause you are very close to me.

Here Kakti


The first person. *senyum* orang pertama tegur aku. satu bilik. satu rumah. just at home but not at college. hem nadia. farisha nadia. hang hampir paham aku, tapi aku still tak paham hang lagi. maaf. aku dah cuba but aku still gagal jugak. maybe aku ada paham hang sikit sikit. but it just little bit. not at all. sorry it so payah. sangat rumit. so aku promise yang aku akan terus cuba memahami hang sampai akhir nafas. iloveyou farisha nadia. 18 tahun. orang melaka.

Here Farisha Nadia


*My housemate. Love both of you.


^^AutoPublish






Older Post | Newer Post