Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Bukan dia tapi aku
Wednesday 24 April 2013 | 00:06 | 0 comments


Assalamualaikum.


Berulang kali kau menyakiti, 
berulang kali kau khianati,
Sakit ini cuba fahami,
ku punya hati bukan tuk disakiti.

Hoo ku akui sungguh beratnya
meninggalkanmu yang dulu pernah ada.
Namun harus aku lakukan
kerna ku tahu ini yang terbaik.

ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku.
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya.

ku akui sungguh beratnya
meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
kerna ku tahu ini yang terbaik.

ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku.
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya.


cintaku lebih besar dari cintanya
meskinya kau sedar itu.
bukan dia bukan dia tapi aku. 

Begitu beratkah ini?
hingga ku harus mengalah.

ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku.
sakitnya, sakitnya, oh sakitnya.


cintaku lebih besar dari benciku

cukup aku yang rasakannya.


jangan dia, jangan dia, jangan dia

cukup aku, cukup aku.






#Lagu buat santapan telinga sebelum lena sekarang nih. :')



Labels: ,



Older Post | Newer Post