Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Sabar lah sayang :)
Tuesday 23 April 2013 | 23:52 | 0 comments


Assalamualaikum.



semenjak dua menjak nih, badan ni asyik lemah jerr. kaki tangan asyik lenguh lenguh jer, kepala pulak pening pening, perut pun memulas je memanjang, nak kata demam, tak pula. tapi yang lagi parah nya sekarang ni, hati pun nak ikut ikut sakit. mengada betul tau, haish!

Kalau macam ni tetiap hari, lanjut pulak sampai bebulan boleh mental aku nanti. huhu takmau laaa, takdan bukak bakery la aku nanti. (".)

Makin sakit hati aku, makin banyak pulak diorang hantar tawaran. semua kos yang aku bekenan pulak tuh. hey kolej kolej sekalian, u'oll nak ke student giler macam I ni ha? cakap ya cepat, tidak aku bunuh kau. *acu M16*

Tapi tapi tapi, kata muktamat dah buat dah. jadi, korang semua baik pergi main jauh jauh. I ni jenis setia orang nyer. kalau I kata I nak dia, and sampai bila bila la I nak dia. jangan nak hasut I pulak yer. Eh? kaitan apa kah ini? -_-


#taksabarnya nak sambung belajar cepat cepat. takmau pikiaq pasai dia dah. serabut milo + togey + kelekatu. eh? euwwwww!


^^doa anda anda sekalian amat diperlukan. semoga Allah memberkati hidup anda. ameen. :)


Labels: ,



Older Post | Newer Post