Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Tahniah! awak berjaya lupakan saya. :)
Tuesday 2 April 2013 | 08:02 | 0 comments


Assalamualaikum.




Lapan hari tak contact. Tup tup, dia msg harini. Mamun agaknya. Tapi apa pun, perasaan happy terjah hati aku jugak. Hm taktahu kenapa, dalam dua tiga harini aku asyik teringat dia jaa. Dalam duk menung sorang sorang, tiba tiba teringat msg dia dulu dulu. Dalam duk pikir nak sambung study mana pun boleh terpikir pasal dia. Huh pelik benor.


Nak kata aku mula suka dia pun aku taktahu lah. Tapi rasanya tidak. Dan selamanya tidak. Tapi awad laa otak cheq jadi laguni dalam dua tiga hari nih? Takbetoi dah pa. Shod waya tang mana mana pa. Dah la duk demam nih. Bahaya nih. O.o


Dalam otak duk mereng ni pun aku gagah nak online pesbuk lagi. Huh gila tak online, boleh senak perut tujuh hari tujuh malam woiy. Apa yang penting sangat pun aku taktahu lah. Ketagih maybe. Dah macam dadah pulak dah. Okay cut of record, aku online pun sebab nak stalk pesbuk dia lah. Rindu? Err maybe. Lapan hari tak contact kud, gila tak rindu, kawan derr.


Oleh sebab aku stalk pesbuk dia semalam semalam, tanpa diminta aku tau dia punya status lani. Fuh, dah kaple beb! Caring betol sikap dia. Hm okay lah, harap dia bahagia udah lerr. Aku pun boleh tumpang gumbira. Taksanggup lah aku nak nengok kawan aku sedih ja memanjang. Tambah tambah, penyebab dia sedih adalah aku. Huh! gila sentap.

Btw tahniah awok, pandai move on. I loike! Jangan down lagi yer awok. Saya sayang awok. Awok kawan saya. Selamanya kawan saya. Dan saya tak suka ada kawan yang suka permainkan perasaan orang. Jadi, saya harap awak pandai jaga dia baik baik jugak. Jangan sampai break up. Even satu hari nanti, orang ketiga (syaiton kecik) tu adalah saya. Please, jangan pilih saya dan terus lah bersama dia. Bahagia lah bersama dia yer awok. :) 


#Janji kita kawan selamanya eh? ;)



Labels: ,



Older Post | Newer Post