Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Fobia Cinta
Friday 22 March 2013 | 17:41 | 0 comments


Assalamualaikum.

Maybe awak pernah kata saya ni kejam, takberhati perut, belagak, takpernah bagi peluang kat awak, takpernah nak kesian kan awak. Hmm saya terima semua tu. Saya tak kisah. Awak boleh kata lagi, kalau awak nak. Saya tak akan marah awak. Itu kan hak awak. Hak yang sepatutnya saya hormat. Hak bersuara. :)


Saya taktahu apa nak dibicarakan lagi. Saya taktahu apa perlu saya buat lagi. Saya taktahu apa tindakan sewajarnya saya ambil. Saya taktahu! Fuhhh~


Fobia cinta! Even ni cuma sebuah lagu, tapi meaning dia amat bermakna bagi saya. Bagai hati tertusuk pedang. Auchhhh!



Lirik

Pijakan kaki bagai tak terasa, 
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra,
Tapi hati masih tak berani lagi,
Menghampiri.


Denyutan jantung aku tergendala,
kerana hati aku berkata kata,
jangan terkena untuk kali kedua.
Kan sengsara.


Bukan aku tak sudi bersama,
cuma diri tak sanggup terluka.
Dulu terlalu percaya,
taksangka, aku mangsa..


Fobia cinta.


Kini kau datang tawarkan segala.
Bulan dan bintang seluruh angkasa.
Namun aku masih ragu ragu jua.
Tak terima.


Bukan aku taksudi bersama,
cuma diri taksanggup terluka.
Dulu terlalu percaya, taksangka,
Aku mangsa..



Fobia cinta.



Entah bila,
akan dapat percaya semula.


Oh manusia,
yang kata cintai mereka.


Adakah aku fobia cinta?
Bukan aku taksudi bersama,
cuma diri taksanggup terluka.

Dulu terlalu percaya, taksangka,


Bukan aku taksudi bersama,
Cuma diri taksanggup terluka,
Dulu terlalu percaya,
Taksangka, aku mangsa.


Fobiaa cintaaa!


Denyutan jantung aku tergendala.


#susah benor nak paham hati sendiri kan? Hati orang cepat jer dapat detect apa rasa dia. Tapi bila hati sendiri, fuhhhh susah benor. =.="



Labels: ,



Older Post | Newer Post