Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Tips untuk bahagia
Thursday 6 December 2012 | 22:46 | 0 comments





Adegan A

Carilah someone yang terima awak ketika awak masih tampak buruk rupa paras, seakan miskin hina, kelihatan bodoh takberguna kerna dia mampu terima keburukan awak disaat awak sudah cantik bak cinderela, seakan kaya hartawan, kelihatan bijak bestari.




Adegan B

Takperlu lah ragu ragu untuk menolak someone yang datang melutut depan awak disaat awak sudah pun cantik jelita, cerdik pandai, serta kaya raya kerna mereka belum tentu terima awak disaat kekurangan awak terserlah.




Takpercaya?

Lets do some expriment. Just test pada orang yang dalam adegan B ja lah yer. Sebab orang yang dalam adegan A pasti gembira dan lebih bahagia bila orang yang dia sayang bertukar wajah dari hodoh kepada jelita, dari papa kedana kepada hartawan, dari bodoh taktahu apa kepada bijak dalam apa saja. Am I right?


Expriment

Aim : mengkaji hubungan antara Kekurangan saya terhadap perasaan lelaki/wanita yang terima saya semasa saya sempurna.

Inferent : Semakin banyak kekurangan saya, Semakin banyak perasaan sayang dia hilang.

Prosedur :

1- Tiga hari sebelum test, jumpak dia dengan muka yang putih berseri dek mekap, bicara yang teratur, pakai pakaian yang bergaya. Biar tampak perfect gituuu.

2- Hari keempat, ajak dia keluar. But haritu buat surprise sikit kat dia. Contohnya : mekap bagi nampak hitam sikit, cakap biar gagap gagap, pakai baju yang buruk buruk jaa lagi elok baju yang lusuh, makan bagi gelojoh sikit, cakap terpekik pekik macam orang gila. Senang kata biar nampak macam kita ni tak senonoh.

3- Cakap dekat dia "ni la perangai dan diri saya yang sebenarnya. kelmarin tu saya berlakon jaa." dan diiringi dengan gelak tawa yang mengilai.

3- Then malam tu, send msg cakap best keluar dengan awak harini. jangan lupa letak ILOVEYOU tau. 

4- And last, tunggu lah jawapan dia.



If you get a positive answer. Saya akan doakan awak bahagia sampai anak cucu cicit dan tak lupa jugak hingga akhirat. Jangan lupa ajak dia kawin. Jangan buat dosa dek kegatalan anda yang hegeh hegeh mintak kaple tu.

If you get a negative answer. Please I begging you. Putus aja lah dengan dia. Lupa kan dia. Cari je orang lain yang lebih ikhlas dengan awak. Kan lebih baik. Awak pun bahagia. Bukan nya rugi kalau hilang orang yang takpernah menghargai ni.



Trust me baby, orang macamni selalunya suka bila kita tampak sempurna ja but bila kita nampak buruk sikit jer, lansung lansung dia putuskan kita. Tak ke rasa macam apa kejadah ja time tu kan. Menyesal babe!


^^ Uji sebelum setuju. Ingat tu ^^

Labels:



Older Post | Newer Post