Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Apa dah jadi ni!
Thursday 6 December 2012 | 21:23 | 0 comments



Assalamualaikum and Hai peeps !

Kelmarin. Singgah lah tempat jual ikan jap.

Mak nak beli barang dapur.

Suddenly me nampak lah durian. Wahh banyak nyaa!

Terujanyaaa. Ohhmai! Terus terliur tau. Hemhemm


So, dengan mengada ngada dan tersangat gediknya *err tak lah gedik sangatkan*



Me : Mummy. nak tu. durian tu. sedap. yummy yummy!

Mak : Emm betul lah. nampak sedap. eh tapi hari baru makan ja kan. takkan nak beli lagi ni?

Me : Alaa haritu kak takmakan pun.

Mak : Awad tak makan cek?

Me : Haritu kan tekak kak loya. Alaa mak beli laa. teqingin laa.

Mak : Yala yalaa.


Sampai ja rumah. Durian dah habis dikupas *err kupas ker?

Wahh sedap nyaaaa! Dengan penuh exited nyaa.

Me : Nak! Nak!

Mak : Makan lah. Nah yang ni sedap.

Me : *ambik then makan. masuk ja mulut terus lari ke sinki. muntah balik*


Tekak loya. Tak dapat nak terima durian dah rasanya.


Rasa macam what the ... heaven jaa. Wehhh! buah feveret kud nih. Ohmai! Awad nih? Tekak awad dengan hang ni? Hilang satu nikmat dunia aku tau bila hang buat cenni. Jangan lah cenni. Manja la balik dengan durian nih. 


Dulu time adik aku tak makan durian. Aku duk kutuk dia sangat. Macam macam aku kata kat dia. Lani patah balik mai kat aku. Inikah hukum KARMA? OhAllah! Bau pun dah rasa mual. Acena nih? Kurung dalam bilik ja lah jawab nya. Haishh malang nya hidup! Opsss takbaik cakap cenni. takredha namanya.


Hmm takpa lah. Takmakan durian takpa kut. Takmati kut. Hm memang lah. tapi tapi ... ahh sudah. hampa bukan paham hati aku. Piiiiraah!


Labels:



Older Post | Newer Post