Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Segalanya bermula disini.
Wednesday 5 December 2012 | 10:25 | 0 comments



Assalamualaikum and Hi World !


Hey ! Harini aku bebas dari gelaran budak SPM tau. Auch, rasa bangga menerpa.

Apapun I have one paper more. Harini lah. Al-Quran As-Sunnah. Start pukul 2.00 pm dan berakhir pada jam 4.30pm.

Dan dan dan dan

MERDEKA !

Walayehhhhhhh! Gembira tak terkata. Ohmaiiyyy !



....


Habis cerita pasal SPM. Tukar cerita pada PLKN.

Oh Sh*t !

Aku kena panggilan pertama lah bangang!

Bangang punya bangang!


"Hoi ko membangang kan siapa sebenarnya nih?" *monolog*


Aku dapat kem sintok. Alah yang dekat UUM tuu. Alaaa yang ulu ulu tuu. Opssss terlepas sudah. Tapi memang betoi. Ulu sungguh. Dalam hutan betoi betoi nuh. Kecut pequt oi.


Tapi apapun aku bersyukur jugak ahh. Yalaa aku dapat area kedah jaa. Tak jauh sangat ar. Means parents boleh mai jenguk tiap minggu jugak kan. Heee.


Hoi! aku bukan anak manja okay. Aku cuma takboleh tanggung rindu lama lama jaaa. Kang aku sedih sorang sorang. Kang hatiku sayu. Mata pulak gatal lah nak berair nanti. Tuu jer. Aku tak manja k. Aku just ... Ahh percaya ja lah.


Apapun. Aku kena pi kem tu 4 januari 2013. Ohmaii! asal sama macam budak sekolah ja nih? >..<"




# Ehh semalam jumpak kawan aku err maybe sahabat. Seriously aku dah mula sayangkan dia macam adik beradik kandung dah. Even dia ni boy. Dan aku  sememang payah percayakan lelaki sejak azali lagi. Telah tersayang kat dia macam adik beradik sendiri okay. Pelik.


Aku janji pada diri aku sendiqi! Yang aku tak akan sesekali anggap dia kekasih hati or what ever yang seangkatan dengan nya. Means aku tak akan pernah suka dia. Even diam diam. Promise! 


Sebab? Ohh biarlah rahsia. :)



Labels:



Older Post | Newer Post