Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Di antara bintang.
Saturday 24 November 2012 | 13:16 | 0 comments


Assalamualaikum and Hai you all ! *wink wink*


Dulu awak ada disisi, tapi saya tak pernah hargai.

Awak ja lah yang paling kisah pasal saya selamani.

Tapi saya sering menafi.

Awak jaa, 

Yang selalu risau pasal saya,

Yang selalu ambik berat pasal saya.

Yang selalu sayangkan saya.

Tapi saya takpernah berterima kasih.

Malah awak telah saya sakiti..

Awak.

Saya mintak maaf, sekarang baru saya sedar,

Hanya awak yang paling baik.

Hanya awak ja tahan dengan perangai saya.

Hanya awak yang paham saya.

Awak saya mintak maaf.


Boleh kita bersama lagi? Heeee


....

Kisah di atas tiada kena mengena dengan orang yang masih hidup mahupun yang sudah arwah.

Hanya suka suka untuk merealisasikan lagu ini. Peacee!

Lagu ni best awak. Sangat jiwang.

Memang menyentuh hati kecil ku. Auch!

Musiknya hanya mendatar but gabungan suara telah membangkitkan suasana.

Okay, Done! Sila dengar dan hayati yer wakk.

Memang menyentuh jiwa. :)




Lirik

Maafkan aku yang selalu menyakitimu
Mengecewakan mu.
Dan meragukan mu.
Tersadar aku memang kamu yang terbaik.
Terima aku. Cintaiku apa ada nya.

Diantara beribu bintang. hanya kaulah yang paling terang.
Diantara beribu cinta, pilihan ku hanya kau sayang.
Takkan ada selain kamu.
Dalam sgala keadaanku. Cuma kamu ya hanya kamu.
Yang slalu ada untuk ku.

Maafkan aku yang selalu menyakitimu,
Mengecewakanmu.
Dan meragukanmu.
Tersadar aku bila kamu yang terbaik. 
Terima aku. mencintaiku apa adanya.

Diantara beribu bintang , hanya kau lah yang paling terang.
Diantara beribu cinta, pilihanku hanya kau sayang.
Takkan ada selain kamu,
Dalam sgala keadaanku.
Cuma kamu yaa hanya kamu yang slalu ada 
UNTUK KUUU.


Howuooaaaahh !


Diantara beribu bintang, hanya kau lah yang paling terang.
Diantara beribu cinta, pilihanku hanya kau sayang.


Huooowooo !


Takkan ada selain kamu dalam sgala keadaanku
Cuma kamu yaa hanya kamu yang slalu ada
Untuk kuuu.


Diantara beribu bintang .. Owooooaa !
Hanya kau lah yang paling terang .. Hyeayy ~
Cuma kamu dan hanya kamu yang slalu ada
Untuk kuuuu.

Dan paling mengerti akuuuuu.




## Jangan bilang benci jika hati masih menyayangi, Jangan bilang cinta bila hati masih terkunci. ##


Labels:



Older Post | Newer Post