Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Love, please be nice on me !
Friday 23 November 2012 | 14:01 | 0 comments





Awak ... awak nak tau ? Saya selalu doa agar awak dijodohkan dengan saya nanti.

Ntah .. Taktahhu kenapa hati saya nak sangat dekat awak.

Ekceli personal awak, identiti awak, peribadi awak, semuanya bukan ciri ciri lelaki idaman saya.

Awak berbeza ! Maybe hanya sebab awak lain dari lain. Maybe !

But I still not have any reason. Hmmmm

Awak nak tahu ?

Sejak dua menjak ni, awak selalu je ade dalam kepale otak saye. ( TER-kayEL sudah )

Macam lawak kan ? *gelak malu* Macam dah gila. Hmm

But it is true. I began to miss you. And kadang I rasa It also happened on you.

Please .. Say Yes ! Don't let me feel alone.

Bila saya rindu awak, saya doa agar Allah sampaikan rindu saya kat awak.

Bila saya gembira, saya doa agar awak jugak bahagia pada masa yang sama.

Bila saya marah or sedih, saya selalu doa agar Allah temukan saya dengan awak waktu tu.

Awak nak tahu apa sebab nya ?

Sebab salah seorang punca kebahagiaan saya is YOU !

Hemhemmm macam menganda ngada kan saya ni.

Sometimes, saya terpikir jugak kalau kalau laa awak boleh baca isi hati saya (HAHA) tak ke malu sampai ke tua.

Kadang kadang jugak saya rasa baik jugak awak tahu, kan saya tak payah susah susah lagi bagitahu.

See, I'm crazy now !

Awak .. Saya suka awak tapi sekarang saya sedang cuba beri hati saya pada yang Esa before YOU.

Please be patient. ( Over. macam dia nak kat kau )

Awak .. saya selalu doa awak jodoh saya. Kadang saya terpikir awak pulak mesti doa 'dia' jodoh awak kan. Hmmmm

Takpa lah awak. Cinta tak semestinya memiliki kan. :)

Saya lebih rela awak bersama dia jika itu dapat menggembirakan awak.

Awak .. semoga bahagia yerr. Tak kira lah awak bersama siapa pun nanti.

Awak jangan sedih sedih tau. Macam mana pun saya still ada untuk awak. :)


## Jangan simpan kesedihan itu, jadikan ia sebuah pengajaran dan pergilah cari kebahagiaan. Ia ada di luar dan di sekitarmu sekarang. Just close your eyes, and open your heart. ##


Labels:



Older Post | Newer Post