Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Melampau!
Thursday 6 December 2012 | 21:07 | 0 comments




Jodoh, pertemuan semua ditangan Allah.

Jadi, Aku redha dengan semua ketentuanNya.



Namun, aku tetap takkan pernah give up untuk doa dan mintak kat Allah agar aku dijodohkan dengan hang nanti.

But Don't be worry. Aku takkan buat benda yang tak masuk dek akal, takterima dek syariat tau. 

Aku masih waras lah. Kalau hang still bukan untuk aku. Aku redha. Mesti Allah dah jodohkan aku dengan yang lebih sempurna right? :)



#Macam gatal sangat la pulak cakap pasal jodoh jodoh ni. Dahla baqu habih SPM sesangat. Haish! Fokus fokus.

Labels:



Older Post | Newer Post