Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
INI penting untuk awak Terus HIDUP !
Saturday 24 March 2012 | 22:28 | 0 comments



AND



Malam nii saya nak share sikit kata kata meningkatkan semangat yang semakin DOWN tuu.


Before that , Hayati lah gambar nii. And Take the Note !





All things, works, projects or goals maybe are difficult, but after a while they become easy...so.. Keep Going !  


Jika anda GAGAL untuk satu percubaan, ingat, ada lagi peluang yang lebih besar dan lebih baik menanti anda disana, Never ever ever ever Give Up ! 





Ada satuu kisah. Hayatilah dan Renungi lah dengan berhati hati. :)




“ Chef, boleh beritahu saya, apakah rahsia kejayaan Chef ? ”“ Ia semuanya bergantung pada keputusan yang kita buat, ” jawab Chef itu.
“ Keputusan? Keputusan yang macam mana tu Chef ? ”“ Keputusan yang tepat ! ”
Bagaimana Chef boleh membuat keputusan yang tepat?Berdasarkan pengalaman....” jawab Cef itu.
Pengalaman? Bagaimana Chef mendapat pengalaman?
“ Just a single word .”
Apa word tu Chef ?“ GAGAL ”



Ekceli kata kata pujangga nii semuaa gua kutip darii http://www.notacomot.com

Gua dah langgan notacomot nii. Alahh bukan apaa. buat tambah inspirasi. Gua nii cepat putus asa. sebab tuu yang gua langgan comot punya nota. :)




Older Post | Newer Post