Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Kawan ?
Saturday 24 March 2012 | 23:26 | 0 comments



Kawan ? Mengeja memang mudah kan. Menulis pun senang. Tambah lah nak menaip. Kan ? Tapii sebenarnya nak mewarnai nyaa amat lah susah. Kitaa nak mewarna lukisan sendirii pun comot rata. Tambah lah kita nak mewarnai sebuah ikatan. Kan ? :)




Sebenarnya kau yang bodoh ! Percaya semua senyuman palsuku itu. (Y)




Walaupun dipelusuk hati ku ada rasa sayang kepada mu. Kawan.




Sayang yang awak perlukan, Right ? OneDay, U will see the Love, MyFriend. Dont Worry :)




Hidup Hanya sementara.





Jika awak tiada , Saya Ada. I will give U :)







Kawan yang pernah luahkan kata "sayang" memang saya ada banyak. Tapi saya takpernah mempunyai kawan yang tahu segala tentang hidup saya. Ekceli saya banyak berdiam jika bersoalkan tentang hidup saya. :)


Its okay Its okay. I know Who care. Right ?


Dan akhir kata.


IM SORRY if IM WRONG WITH YOU  :/






Older Post | Newer Post