Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Trust me baby!
Friday 7 December 2012 | 22:02 | 0 comments


Assalamualaikum and Hi peeps!





Wehhh! Kalau hang ada problem then taktau nak cerita kat sapa. 
Please! aku kan ada. Aku sentiasa ada. Saya sudi luangkan masa aku untuk hang. Cerita ja kat aku. We are friend right?

Aku pasti, akan jadi rahsia diantara kita berdua. 

Please, lets me know! Memang aku takboleh buat apa apa. But .. At least, hang taklah terkena penyakit sawan sebab simpan problem tu sorang sorang kan?

Kalau hang nak teriak melalak pun takpa. Aku ada, boleh support hang. Aku boleh join hang melalak sama. Don't worry. So tolonglah, takpayah cover perfect depan aku. Aku dah memang boleh terima dah kalau hang cacat sekali pun. 

Labels:



Older Post | Newer Post