Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Surat sahabat
Saturday 17 November 2012 | 16:42 | 0 comments


Khas buatmu kawan :

( ********* )


Persabatan kita mula dengan senyuman. Aku senyum dekat kau. Kau senyum kembali. Aku rasa tenang dengan senyuman kau saat itu. The smile buat aku terkenang pada someone who a  person special for me.

'She will be my friend until the end'

Hmm time tu aku just monolog sendiri ja. Couse time tu aku takberapa kenal kau lagi. Yelaa budak baru la katakan. Lama kita kawan. Dah setahun pun. Kita mula rapat kan. Aku taktahu kau masih lagi kawan or dah bertukar jadi sahabat ? Aku keliru.

Before this, Aku ada one team or lebih diselesa bila panggil 'a geng'. Bila ditambah ditolak didarab dan dibahagi, semuanya ada 7 ahli in the group. Yaaa memang aku lebih intim dengan mereka than you. Couse all of them lahh yang ajarr aku erti kehidupan, kegembiraan, kasih sayang, persahabat, pengorbanan, and all about life. 

They make me laught when I wanna cry. They teach me smile my moment of sadness. They also like hear my heart sing. When my heart sings sad song, they come to sing happy songs. When my heart sing love songs, they come to support me to be strong.

Dan mereka lah yang ajar aku apa itu friendship ! 

One of them pernah cakap kat aku. Waktu tu aku nak pindah sekolah. Ya permulaan perkenalan kita. Allah itu maha berkuasa kan.

" wehh, kau pergi sana kau cari kawan baik baik tau. pastu jadi kawan dia yang paling baik. nanti dia boleh share masalah dengan kau. aku taknak kau sedih nanti. alahh, pasal kami kau takpayah risau. kami boleh jaga diri sendiri. lagipun kami kan ada 6 lagi. kalau rindu datang lah sini, jenguk jenguk kami kat sini. aku yakin kau takkan lupakan kami. right ? " 

Dia cakap sambil tersenyum jer. Dia macam tahu apa yang akan terjadi.

Sedar tak sedar dah masuk tahun kedua perkenalan kita. Seriously Aku dah mula percayakan kau. Maybe I trust you more than you trust yourself. Kita rapat bagaikan kembar. Kemana sahaja aku pergi. Mesti kau disisi. Kemana sahaja kau pergi. Pasti aku menemani. Indah sungguh persahabatan kita. Right ?


One day, aku rasa hati kita makin berjauhan.













* Banyak perkara buruk terjadi antara kita. Aku takmampu menaip cerita ini. Hati aku bukan untuk menyimpan perasaan dendam *


















Dan sekarang aku rindu kau, kawan. Dan aku harap kau pun sepertiku. Maybe aku yang bersalah. Maybe semua ini berpunca dari aku. Maybe punca kau berkelakuan begitu juga mula dari aku.




Hmm aku tak kisah kalau aku bukan lagi kawan kau. Tapi percayalah kau selamanya kawan aku.







Friend, I'm Sorry. I have tried to be your bestfriend. But I'm failed ! Iloveyou.






                                                           Ikhlas dari kawanmu :

( Your Friend )    

Labels:



Older Post | Newer Post