Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Rahsia disebalik senyum.
Tuesday 16 October 2012 | 21:23 | 0 comments





~ S M I L E ~

Hemm senyuman ni ada banyak jenih dia such as :

Senyum bangga. Aku selalu ja nampak senyuman ni bila mana aku puji oqang yang suka buat sesuatu konon nya nak tunjuk baik. Aichh ! macam mengupat lah pulak. selamber ja dapat dosa free nih. >.<

Ehh bukan nak mengata tau, benda nih fakta okay. Apa pun aku bukan tak ikhlas puji orang .. just menyampah jaa orang yang perasan lebih nih. Kita puji biasa biasa jaaa, dia pulak yang melebih masuk bakul angkat sendiri. 

Ish kalau nak ceqita pasai senyum, banyak sangat. Satgi mula nak melalut sana sini, mula lah dosa masuk senang hati. >.<  Ekceli nak ceqita yang aku lani dah mula jadi pemuqah dah ni. Haishhh >,<

Senang jee bibir ni nak senyum. Dahlaa senyuman yang ikhlas seikhlas ikhlasnya pulak tu. Aishhhh ! Satgi ada orang tergoda acena ? Jenuh aku tanggung dosa bebakui bakui. Padahai bukan niat nak menggoda pun. Haishhhh >.<

Kenapa ehh ? SPM dah dekat sangat, tapi aku still boleh senyum gembira. Macam tak qisau apa apa pulak. Ish ! Gila dah pa aku nih ? -.-"

Tutup ceqita senyum. Bukak ceqita sedih. Why ? Why meeeeee ?! Huaaa

Sedih baqhiang. Ada kawan semua kaki kencing. Stai muhung takdak dah nuuuu. Bila kantoi boleh duk buat muka keqing lagi. Paihtu ada hati nak muhung lagi. Haishhhhhh ! tampaq dai, ciqit setahun kud. Haaaa kan dah loqhat kedah piaw. >,<

Mau dak nyaa, hang kawan baik aku kud. qasa dah macam adik beqadik. gamak hang buat ceni kat aku noh. Hemm hemmm :/

Dulu hang duk mengutuk 'dia tuu', lani hang buat peqangai sebijik macam 'dia tuu', hang sedaq ?

Ahhhh sudah lahh ! kalau di ikutkan perasaan aku lani, jahanam persahabatan kita nanti. Haishhhh sudah, senyum balik. Senyuman salah satu ubat penyembuh penyakit kanser. Ehh ya ka ni ? Err lantak lahh. Heeeee

Dahh, malas nak merapu banyak. Nak pi study pulak nih. Doakan saya berjaya yerr.


Plissss ~ Saya mohon melutut menagih doa anda anda anda sekalian.

"Sesiapa yang mendoakan kebaikkan kepada sesorang, Allah akan memberi kebaikkan kepadanya juga"


# btw seronok sangat main hujan kat sekolah tadi. :D

Labels:



Older Post | Newer Post