Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Hang buat aku jadi taktahuan
Saturday 23 June 2012 | 14:03 | 0 comments






Sejak pertama kali aku kenai hang.

Aku dah mula menyampah dekat hang. Memang. Memang hang takpernah buat salah dekat aku pun. Malah bertegur sapa pun kita tak pernah kan. Lagipun aku kenai hang melalui orang lain. Nak tegur sapa cenaa kan.


31 May 2012

Hang add pesbuk aku. Kebetulan aku tengah online.
Yaa aku 'approve' hang. Niat nak berbaik. Tapi ada jugak terselit niat nak korek rahsia dari hang. Maaf aku memang jahat. =..=


Dah seminggu hang add aku kat pesbuk. Tapi sekali pun hang tak pernah tegoq aku. Malah hangbakan erus offline bila nampak aku. Bukti nyaa bila aku online. Mula mula aku nampak bulat hijau kat tepi nama hang. Tiba tiba hilang. Niat nak tegoq terus terbantut. Hilang terus mood online aku. Then aku pun offline. =='



Hari sebelum sukan akhir.

Hang senyum kat aku. Wahh wahh ! senyuman paling ikhlas yang pernah aku tengok. Nak kata aku terpukau dak jugak. Sebab dari mula aku kenai hang pun aku dah menyampah dekat hang. Ups sori. Tapi dengan rasa simpati aku balas jugak senyuaman hang tu. Tapi maaf memang senyuman aku taklehh jadi ikhlas macam hang.



Selepas hari sukan.

Aku on pesbuk. Tetiba aku teringat kat hang. Ingat nak stalk pesbuk hang. Tapi Tuppppp ! Pesbuk hang hilang. Takdak dalam friend list aku. Ohh NOO ! Hang block aku ka ? Ni laa soalan yang pertama muncul kat mulut aku. Soalan kedua. Hang perasan ka aku menyampah kat hang selamani ?

Aku mula rasa bersalah. Tidur pun dah tak lena. Mesti terpikirkan hang. Aku taktau nak buat apa time tuu. nak mintak maaf. Hang dah block aku. Nak send msg. Aku mana ada number hang. Nak jumpak hang. Aku takut. Aku buntu.



Hari sabtu.

 Aku on pesbuk sat. Niat nak cari pesbuk hang lagi. Dalam hati duk berdoa supaya hang remove block tuu. Boleh jugak nak hantaq msg even tak jadi friend list hang.

Dengan terhegeh hegeh aku taip nama hang. Tiba tibaaa .... Teng ! Nama hang naik. Jyeahh senyum lebaq aku time tu. Bila aku bukak pesbuk hang. Aku terkejut.

Dann

Ahhhhhh ! dia tak block aku punnn ! Damn Damn Damn ! Dia deactive pesbuk rupa nyaaa. Nyesai aku rasa bersalah berhaqi haqi. haehhh !



# Bebai dah laaa. Offline teruss. Tak jadi mintak maaf. Menyampah lagi banyak dah laaa. :O


Labels:



Older Post | Newer Post