Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Aku Qetii, Kau qetii ? :D
Sunday 17 June 2012 | 23:37 | 0 comments






Pukul lapan malam aku dah mula seqabut pala cari barang. Ye laa.. pukui lima baru tergedik gedik idea keluar dari kepala otak nii. Haeh. Tu nasib dia keluar pukul lima. Kalau pukul lapan baru terhegeh hegeh nak keluar cenna ? Mau pukul sebelas baru terkedek kedek aku pi cari barang. Tak ke lebam dua bijik mata aku pagi esok tuu. Hmm


Puan google punyaa. Hee 


#Gambar takdan nak snap dah lincin pinggan tuu. Haei


Untung laa idea keluar pukul lima. Sebab pukul lapan aku dah boleh mulakan projek terbaru aku. OhJyeahh ! Start pukul lapan pun, pukul duabelas baru boleh lena. Ape kess ? Haeii Lama jugak nak buat CUP CAKE kan ? Haaa nii la misi terbaru aku. CUP CAKE. Aku belajar buat cup cake semalam malam. Ekceli hari jumaat malam sabtu. First time okay. Dan yang paling teruja sekali. First time makanan yang aku masak untuk kali pertama jadi begitu sedap dan enak. *Hihi kantui dah laa selamani aku masak tak pernah jadi* Wait wait. Bukan takpernah jadi. Tapi kena belajar berulang kali baru nak jadi. Heee

Maybe sebab minat kut. Ekceli aku tak minat masak lauk. But aku minat masak kek or biskut biskut ni. Alaa. makanan yang comel comel jaa aku minat nak buat. Yang belemoih belemoih. Aku malas. Mood jadi down. *Ehh laki aku nak makan apa la nanti kan. Hmm*


 Bytheway. Best laa buat cup cake nii. Dah seronok sangat, sampai dua malam berturut turut aku buat tau. Terserlah kepulunan aku di rumah. haha. Malam pertama aku buat tu, malam tu jugak habih cupcake tuu. Malam kedua aku buat la dua kali ganda banyak dari yang sebelum. Then famili aku makan tinggai la separuh. Yang selebih nya tuu, aku Ingat nak bagi kat kawan aku la esok. Tapi berita buruk menerpa cuping telinga ku. Cup cake yang aku buat hampir rosak. So famili aku perabih malam nii jugak laa. Tak dapat kawan kawan aku merasa cupcake aku tuu. Sedih laa jugak. 


Ekceli tujuan aku buat cupcake tuu sebab nak bawak pi sekolah laa. Nak sambut besday sorang kawan aku. Ekceli aku nak buat suprise kat dia. Dan sejujurnyaa aku tak wish kat dia lagi. Besday dia hari jumaat. Niat aku, nak wish esok, isnin, berserta cupcake yang enak tuu la. *K BANGGA. HEW HEW*


To : Nurulhuda dan Aiman


Nak buat macam mana. Bukan rezeki dia la kut. Makna kata aku wish dengan hadiah ja la esok. Alaa kira okay laa jugak kan. Wish jugak dari tak wish lansung. Even paling LAST. Hewhew
Maaf yee kawan. *NURULHUDA*


Besday Huda hari jumaat. Hari sabtu pulak besday Aiman. Kawan aku jugak. Yaa cupcake tuu aku nak bagi kat dia jugak laa. Semperna besday dia jugaklah. Dengan gagah perkasa nya aku bertungkus lumus siap kan cupcake tuu. Tapi tapi tak boleh bawak bagi depa rasa. *K BEBAI*


Takpaa lah hampaa. Nanti raya hampa mai rumah kami naaa. Kami buat cupcake banyak banyak. Hampa makan laa sampai tercirit tau. Kami buat special untuk hampaaa. Winkwink. *K SEDAPKAN HATI SENDIRI*


Tujuan lain selain nak sambut besday Huda dan Aiman. Terdetik jugak niat nak buat bisnes. Hewhew Nanti tunggu besaq sikit lah. Bagi cekap dengan semua dugaan dulu. Nak belajaq lagi. Then lepas tuu baru buat berniaga kan. 




Pssttt, Aku nak belajar buat chocolate home made pulak lah.Chocolate tuu nampak comell. Geramm Aummmmm ;O



Labels:



Older Post | Newer Post