Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Perlu Kah Jadi Begini ?
Wednesday 7 March 2012 | 00:46 | 0 comments




Kata orang : Bila seseorang RINDU kan awak , Dalam masa yang sama awak pun akan teringat kan Dia.

Thats mean. Awak akan Teringat dia If Dia rindu kan awak.







Dan otak akuu mula bertanya.

Eh ! betul ke ?  Aku teringat " H " nih. Thats mean. Dia rindu kan aku la sekarang. 









Hati pula mula bicara.

Mengarut lah ! Takkan la " H "  nak rindu kan aku. Dulu akuu kejam sangat dengan dia. Takmungkin dia rindu aku sekarang.  Aku ja kuod yang rindu dia. 





Saya selalu temenung Bila terkenangkan awak.





Untuk AWAK ,,  #I'm Sorry


Nota Mintak Penerajang : Nak terberak aku Bila cakap AWAK_SAYA.
Sila Muntah sekarang. XD








Okaybai ! Assalamualaikum. Sayang Awak yang sedang baca nii. ;)


Sayang aku balik eh. 
^ HAHA mengada. TeQajang nak ?








Older Post | Newer Post