Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Mimpi Yang Menarik.
Sunday 18 March 2012 | 01:19 | 0 comments



Assalamualaikum


RushingTyping ..


Kisah kelmarin. 

Petang kelmarin. Selepas Terjaga tenguk Jam. pukui 2.30 petang. Dalam kelas physic. Ekcelii tertidur. Diulangi. TERtidur okay. Hihi Mimpi sedang bergurau dengan kawanLama. "IMsoSAD" dalam duk asyik mimpi bermain dengan kawanLama. tetiba kawan sebelah kejutkan. Ekceli cegu dah mulaa usya panaih. Huhu Sedih seminit. Mula lah TarikMuncung 14 inci. # Hyperbola # 


Mula lah nak Baqan. Habis Satu kelas kena tempias. Hihi Imsorry Sayang. TER sajaa. I taksengaja pun. Hihi




.......



Malam. Tenguk JAM apabila terjaga dari mimpi. Pukui 3.15 pagi. Dalam bilik. Gelap.
Mimpi. Suamiku arkitek. Diulangi ARKITEK. Thats mean. dalam mimpi aku tuu. aku kawin dengan arkitek lah. Tapii. I nak kawin dengan Doktor. -,-
*Doktor mana yang bekenan kat hang senah ui ?*


Tapii kan. kalau jadii kenyataan lah mimpi aku tuu. Akuu sayang gilaa bakal suami aku tuu. hihi bukan apaa. Dalam mimpi aku tuu. Bakal suami akuu tuu sweet sangat. I Loike ! Romantik gilaa. HAHA tapi kan dia stai takQeti tunjuk kasih sayang la. Alaa. Stai laki HatiKeras. ALA ALA HatiBatu jugak lah bakal suami aku dalam mimpi nii. Memang aku sukaa laki cenni pun. Sebab Hatii aku punn bukan nyaa lembut sangat. hihi


Sudah laa. Kalau ceQitaa kat hampaa pun bukan hampa dapat Rasa macam mana aku rasa pun. Satgi orang kata aku syok sendiri. Hihi
# memang pun #



Tapi kan. Mimpi tuu aku ceqitaa kat MyMummy. :)

Alaa takceqitaa banyak pun. Dialog :




Me : Mak tau dak. semalam kak mimpi kak kawin dengan arkitek.

Mymummy : Hah ? HAHAHA jodoh kak dah latuu. Nampak muka laki tuu dak ?

Me : Apa mak nii ? # MuncungMulut # TakCam muka dia. TakpeQasan.

Mymummy : Alaa. mak nak tau laa jugak bakal menantuu mak. Hihi

Me : Kenapa mak nii ? # Muncung lagi panjang #

Mymummy : Hihi kuod laa orang sebelah Qumaa kita tuu. Tah dia kejaa arkitek paa. Hensem pun hensem. Baik pun baik. Mak bekenan lah tenguk dia tuu.

Me : Haeii~ Mak nii melebih. tah dia tuu dah bertunang paa.

Mymummy : Alaa. baruu bertunang bukan kawin lagi. Mak duk tenguk Dia Qajen usya kak jaa petang petang. Harituu mak sembang dengan dia. Dia asyik tanya pasai kak jaa. Mak Qasa dia bekenan kat kak dah. Hihi kak takbekenan kat dia ?

Me : Apa mak nii ? Haeii~ Takbekenan haih. memang lah dia hensem. tapi takQasa ada feel pun kat dia. lagipun dia tua dah. HAHA

Mymuumy : Haih ! *agak tinggi suara* tau mana ? Mudaa lagi kuod. baru 26 tahun.

Me : Makkk ! *agak Menjerit* Apanii ? Dia tua dari kak 9tahun. Takmau haih. #muncung ditarik#

Mymummy : HAHAHA



Haeii~ Geram sungguh dengan mak aku nih. Tah tah laki sebelah qumah akuu tuu besaa jaa. Mak akuu yang duk melebih. Takpaham lah. Haihh. -,-


Older Post | Newer Post