Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Contest aku suka lagu ni kerana . . . by NurHappiness & Nooral
Wednesday 7 March 2012 | 02:38 | 0 comments



Hai Pretty And Handsome !



Let Join This Contest~~



I Rasa It Ohsemm !
#Ayat PARIA. Tu laa orang suruh duk diam masa kelas bahasa melayu. takmau dengaQ. kan dah cakap macam paria. Jangan Salah kan Ibu Mengadung. 


 Nak Salahkan Bapak yang bagi ibu mengandung Bole ? 
#Anak Tak Kenang Budi. HAHA



Hang mula nak mengarut ya Senah ?

HIK HIK HIK HIK  ^mengada gila bangang. menyampah aku^




Wait a Minute ! Bole guna Loqhat kedah dak ? Maklumlah Takpandai Bahasa melayu.
#Buat teruk ,, Buat teruk ,, Aku sepak hang satgi.




Sudah Sudahh ! Perluka awak buat introo melebihi seratus patah perkataan.  
 #HAHA PeQelii Padat Woo !



Saya letak Link Disini Okay ?
PenDengaQ Music Anak Itik TokWi



Penganjur suka Lagu ANAK ITIK TOKWI nyanyian atuk dia , Saya suka Lagu TOKWI ANAK ITIK nyanyian moyang saya.
Kih Kih Kih Kih Jangan Marehh Yee. Nak gurau gurau manja je. ;)
^Gedik nohh ! Aku teQajang satgi. Tak Hidup Dah kuod. xD



"Sudah laa kemerapuan awak disini. Saya dah meluat duk lelama kat blod misai awak nih."
^ Penganjur BerMonolog Dalam hatii. Kan Kan Kan ? HAHA




Okay Okay. Saya stop. Tapii saya tak Gitau Lagu kegemaran saya lagi. Awak tak kasi saya join contest awak eh ? Sedih tau .. Huk Huk Huk
*Mengada nyaa Hang. LapaQ Penyepak ka ?


Gitau laa cepat ! Duk mengada mengada lagi.



Saya Suka Lagu .. Sofea Jane !

Hiasan Semata mata.



Okay Yang nii Dia punyaa Video. #Saja nak letak. Syok Sendiri. 




Sebab Sebab Menyukai Sofea Jane ?


First Question.
Anda Less ?
Second Question.
What is Less ?
First Answer.
Hey ! ILoveAMan Right Now.
Second Answer.
Lesbian Lahh , Bungguk ! HAHAHA





eRKk ! Sudah Laa .. Bagi reason dia cepat.

Hik Hik Hik


First Reason.
Syok dengaQ music dia. Even lagu nii dah lama sangat kan. Konon nyaa LAPUK.
But Not For Me. :)
Second Reason.
Maknaa dia menusuk Kalbu.
Third Reason.
Bila DengaQ Lagu nih. Tetibaa rasa BANGGA jadi PUMPUAN wujud dalam dirii. HAHA


Nak lagi ? 




Ehh sudah la kau. Melebih pulak ken. cukup latuu. Letih tau nak menaip nih.



#OkayFine !
^Pembacaa bebai. Hihi
Jangan marah laa. nantii cepat tua tau.





Tapi kan saya nak letak satu lagu lagi. Bole dak ?


#Tadi kata LETIH MENAIP. But sekarang .. Ape Celop ?
Pembaca BerMonolog.
Hihi Jangan marah Yee. Tadii saya nak mengadaa ja. XD




Okay Lagu kedua.



#SyahDuu .. Duu .. Duuuuu 



This Song.



The Reason :
1- Lagu nii Enjoy sangat sangat.
2- Suara Spider Sedap sangat.
3- Pernah Jadi kat Aku suatu Masa DULU.
4- Someone ilove who always say  "Saya ada Bukan Seperti Tiada Tolong laa ceritaa apa masalah awak"
5- Kadang kadang lagu nii memperingatkan aku kepada orang yang hampir aku lupa.









OkayFine ! Duluu akuu memang kejam. Dapat orang baru. Orang Lama tinggal dibelakang. 
kFine ! kFine ! KFine !




Okay Sudah ! Emosi agak Terganggu. Sila Berada jauh satu KiloMeter dari Saya SEKARANG. Sekiranyaa awak enggan. saya Cium awak lani jugak. HAHA 
#Gilaa MeQoyan. Keguguran anak pertama. 
HAHA memandai jaa. SPM pun Tak lepas lagii. Gatai nak menikah. 


^Pi baca bukuu nuu. Taun nii SPM. 
Taknakkk ! Saya nak jadii SuriRumah sepenuh masa. Perluka Baca buku ? HAHA




#Sudah sudah. Saya nak blah dari sini. malas nak melayan MengaQut awak tuh. Lagu saya dah dapat sebab pun saya dah dapat. Kbai
^Kata kata pengajur. HAHA



Nota Nak Pi Jamban : Tertarik Dengan Kontes nih. bukan atas dasar Hadiah. :)





Older Post | Newer Post