Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Tiada Tajuk
Tuesday 21 February 2012 | 01:33 | 0 comments

Yaa .. Memang akuu takpenah MAQAH hang




Tapii ..



Bilaa aku marah..




Aku akan bercakap sorang sorang..





Hang jangan duk gatai mai tanyaa laa pasaipaa akuu cakap sorang sorang. or aku cakap dengan sapa ?





silap silap hari bulan.





hang yang akan kena maqah dengan aku ?





hang nak ka kena maqah dengan aku ?





semestii nyaa takmau kan. baik hang belah sebelum akuu tenggalung kasut Bata kat hang..






Jangan banyak songeh. Jangan banyak cakap. Buat tak heran teruih kat aku.. 






Paham ?







Takpaham .. silaa abaikan.




Mood : Sakit hatii Tahap GABAN.  -,-


Older Post | Newer Post