Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
tunang atau kawin.
Monday 9 January 2012 | 18:45 | 0 comments

assalamualaikum



tajuk macam taksesuai dengan umur aku sekarang kan. *enam belas tahun tak sesuai cakap bab nii lah adek ui. Haha alaa. saya dah tingkatan lima laa kaka. umur jaa belum cukup tujuh belas. alaa. sayaa dah bule cakap laa bab nii. cuba kaka ushar belog CikBolat nii. cikbolat punn ngakuu yang dia tunang masa dia umur tujuh belas tahun. alaa. kiraa saya punn bole la kan. hehehe ;)


tapii kan.. saya takmauu tunang. saya nak kawin teruih. bule dak kaka ? alaa bulee la. kaka jadii pengapit saya naa. alaa. kaka tak kawin lagii punn takpaa. kaka tolong jadii pengapit jaa. nantii saya jadii pengapit kaka pulak naa. hehe time kaka jadii pengapit saya tuu. sayaa makeup kaka bagii lawalawa naa. cun melecun gituu. thehii ;)


Err. untuk abang pulak. tolong jadii tok kadii kat adik bule ? Hahaha *ayat gedik gatai gila moqoyan dah nii. akuu sendirii punn naik geliii geleman. Haha  ekcelii akuu teringin nak merasa bertunang time muda. perghh. kenyataan yang amat menunjukkan aku sedang mengidap penyakit gila mereng sawan baby buat masaa sekarang. kepada jejakajejaka pujaan hati ku silaa alihkan perhatian anda buat seketika waktuu keranaa sayaa maluu bilaa hampa semua tenguk akuu dalam keadaan seperti ini. kahkahkah *buat macam orang nak tenguk hang maryam. aduihh hang nii. hang cuba baca eluk eluk. akuu cakap jejaka pujaan hati ku. bukan jejaka yang memuja ku. walawehh ! akuu gataigatai punn akuu mengakuu. baik dari hang. mengata orang jaa ceqedik. padahai hang punn dua kali lima dengan akuu jaa. Haha tetibaa jaa akuu maqah hang kan. --'


Err. aku rasa kau dah mulaa menyampah dengan akuu kan ? yaa la kann. tetiap kalii kau nampak muka akuu mestii kau juga dipersalah kan. haha soryy la dear. i fogot dat yu du not hav feelings, ohh my blog obsolete. okaay okaay. akuu kiss kau sikit ehh. tapii sebelum tuu kau kena janjii dengan akuu. kau akan berentii merajuk dengan segera. bule ? hehe okaay. akuu tauu kau dengar cakap akuu kan. ;)

okay akuu kiss kau sikit ehh. jangan terharuu tau. ;D

mmuachh mmuaxhh muachh ! ;>

okay sayang hiang ! kbaii.

Assalamualaikum.





Older Post | Newer Post