Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
i will miss you.
Thursday 5 January 2012 | 17:21 | 0 comments



assalamualaikum.

awak. harini cukup dua hari saya jadi budak form five. hepii ? err. sorry to say la. mintak maaf la form five aku tak hepii jumpak hang. serabut mak enon dah nii. huhh dan disebab kan perkara ini, lani aku susah nak online fesbuk dah. blog aku punn akan mula berusang laa lepas nii. tak sempat la aku nak kemas. 

gerentii lepaih nii aku keja rindu kat belog aku nii ja kan. -,-
walawehh buadd teruok pulak hang nii maryam. macam laa hang taklehh bermanja dengan belog hang tuu dah. hari yang free hang online laa fesbuk tah apa apa hang tuu. sambil tuu update laa dalam belog hang tuu. dah rindu sangat kan. hias lah belog hang bagii lawa lawa. lepaih tuu hilang la segala rindu hang tuu. kan ?

hang cakap senang laa. yang menanggung akuu nii. haha saja buad teruok. okaybai. 

takecare. assalamualaikum




Older Post | Newer Post