Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Contest blog paling Cun. ;)
Saturday 31 December 2011 | 12:00 | 0 comments

Assalamualaikum.

untuk pengetahuan kau. ini aktiviti akuu untuk menutup tahu dua ribu sebelas akuu dengan penuh bermaknaa. whoaa ! ;DD

Err. awok sehad ? hope you sehad okay. i taknak rawat you. *perasan jadi nurse sat*

harinii aku nak join satuu contest kat blog nii. Err. first time okay. *sila beri sokongan moral kat aku sat* hoho walaupunn dalam blog jaa. tapii. akuu bedebar teruok dahh nih. haha *saja buad teruok* alaa aku tauu takkan menang punyaa. akuu kan baruu setahun jagung jaa dalam dunia blog nii. takmacam orangorang lain. blog depa semua lawalawa. *ayat jeless nii*  akuu tak kiraa. nak join jugak. menang kalah belakang kiraa. nak join jugak. hehe *degil* alaa. belum cuba belum tahu kan. kalaukalau laa kalini rezeki aku kan. boleh menang. kalau bukan rezeki aku. kita usaha lagi. tak gitu. kan. ;DD




Err. dalam contest nii. akuu nak tag depa ni lah. hehe
#misslovois#



#Aida

hehe bule la naa. ;DD




Older Post | Newer Post