Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Tentang Dhia.
Thursday 29 December 2011 | 22:16 | 0 comments

Assalamualaikum.

awak~ tadii cerita tentang dia tutup jalan cerita dia. hehe best. awak tenguk dak ? err. bulee dikatakan hepii ending lah. tapii bukan hepi ending macam ceritaa lain tuu. lastlast kawin or lastlast dapat anak bagai tuu. ending ceritaa Tentang Dhia nii lain sikit. duadua suamiisteri matii. di tempat yang sama. masa yang sama. *err. masaa mungkin beza dalam lima or enam minit* mereka berpeluk. yang akuu terharu sangat tuu. suami Dhia yang ajarkan Dhia mengucap dua kalimah syahadah. thats mean. duadua mengucap lah kan. aku pulak yang terasaa bahagia. hehe


menanti kebahagiaan disebalik duka. whoaa ! tabah nyaa Dhia


tapii kan. aku kesian lah kat Dhia tuu. dalam ceritaa tu kan. kiraa bilaa Dhia start merana jaa kan. Teruss diaa meranaa sampai dia hembus nafas yang terakhir dia. hoho *mana sedih punn* tapii dia redha. Dhia tetap kata dia bahagia walaupunn disaat akhir di terpaksaa bermaduu. *kalau akuu la kan. matii akuu bunuh makmertua aku tuu. haha joke only. aku cakap macam beranii. hehe alaaa. akuu tauu. nantii makmertua akuu mestii sayang kat akuu punyaa. aku kan baik haha perasan lagii. hehe hobii nak buad macam mana* sumpahh akuu kagum dengan Dhia. dia sabaq sungguh. sebab tuu lah lakii dia *zikir* matii sama dengan dia. *wei akuu takmau tabah macam tuu lah. nantii kalau akuu matii sebab sakit macam Dhia. jenuh lakii aku nak kena matii dengan akuu jugak. walaupun aku matii awai. akuu nak lakii akuu terus hidup. haha emo pulak* 


okaay dah. aku taklarat taip dah nii. selamat malam.  takecare ya darling.

assalamualaikum.




Older Post | Newer Post