Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Meqoyan kah aku ?
Saturday 11 February 2012 | 23:57 | 0 comments

Hai peeps !


 Assalamualaikum



Harinii kontes short but meaningful tamat dan telah mengumumkan bahawasanyaa akuu MENANG. 
Hahahaha *menanglah sangat. >,<








Jangan percayaa okay. penipuann semata mata. XD




Err .. maybe sebab HALAK tuu yangg akuu jadii meqoyan lagunii neh ..




Ini Semua sebab Amir Khan. Haishh !
*Hahaha kesian Amir Farhan. Sabo Jelaa~ dahh laa dia yang tolong. dia jugak dipersalah kan. 




mintak maap yer .. takdee niat Baik disinii. HAHA
*kejam nyaa aku. 



Okay kesian diaa .. So tarik balik lahh kata kata yang dah terlanjur keluar tuu ehh. hehe



Apakah di sebab kan kes ini akuu meqoyan takdapat anak ?
*bilaa laa aku nak kawen. HAHA spm taklepaih lagii cekk uui.



Tadii duk menggilaa dengan Zakwan kat laman mukaa bukuu . HAHA akuu taktauu laa diaa pikiaq apa kat akuu . mau dak nyaa .. sembang pasai kawen_cerai kuod. HAHA takpadan dengan mangsaa spm taun neh.. gatai sembang pasai qumah_tangga . Choih !


Kamii dua Wall_to_Wall kuod. semua bole baca. HAHA sumpahh bilaa baca balik .. meqemang segala bulu yang ada. Haishh ! BTW akuu dan dia kawan semata mata. takdak ikatan yang SAH .. *Errr kenapa perlu CAPSLOCK ? taktau taktauu ..


HAHA nak tergelak sat. bukan apaa. AKU NAK AADA FEELING DEKAT ZAKWAN TUH ? hahaha mau sampai terberak akuu gelak. Dia EX-BF kawan akuu kuod. takteringin akuu ambik bekaih kawan akuu. *Errr .. kejam nyaa aku. BTW akuu kawan qapat dengan zakwan.


Pehtuu aku duk sawan dalam game pool tuu pulak. game dalam pesbuk tuu. kan bole chatting jugak. akuu duk buat peqangai taktahwan akuu kat situu. HAHA kesiaan laa orang yang mulaa hantaq chat kat akuu dalam tuu. semuaa pakat heran dengan akuu. HAHA


semua kenaa ayat nih dengan akuu ::


" Err. apa ? binii awak mintak cerai ? "


HAHA terkejut beruok depaa. Ada yang cakap balik kat akuu ::



"yaa .. binii saya mintak cerai. awak nak kawen dengan saya."




HAHA yang nii takleh belah. TERngangaa akuu dapat jawapan cenni. nak tauu akuu cakap apa.



" Bolee saja . tapii awak sanggup kawen dengan saya ? sebab sepuluh kalii saya kawen. setiap kalii malam pertamaa mestii semua lakii saya mati. HAHA "



HAHA diam teruih diaa. dapat jawapan lagutuu darii akuu. senyap. last last akuu menang. HAHA







Err .. sudahh ! takdak motif apa pun Entry kali nii. -,-
















Older Post | Newer Post