Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Maryam..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Ask Me

Thanks Bear

Template 50%: Atin Tory
Editor:rilakuma
Help:
Hoi ! mana ada aku marah ..
Saturday 28 January 2012 | 21:54 | 0 comments



aku sent msg harii ahad. kau rep hari sabtuu. -,-

*mana akuu marahh punn.*





bila aku on ja phone akuu. bunyik laa laguu yang sumbang. menyakitkan telinga tuu. berturut turut. thats mean banyak sangat messages masuk time tuu. akuu bukak laa inbox dengan takdak perasaan. bukak bukak jaa. teruih nampak nama hang.

*woi ! akuu menjerit macam oranggila hang tau. ehh. mana syiok punn*





mula mula aku baca ceria jaa. sebab kau kata kau rinduu aku. Jyeahh ! aku syiok sendirii rupa nyaa. Damnn ! -,- kau text panjang panjang sebab nak bagii aku tak marah bila kau kata kau bizii. kan. kau memang cerdik pandai.

*Ehh. takpa. aku paham laa bungguks ! kau kan form four dahh. nak ambik exam lagi penting dari akuu kan*

kau cakap lagii :: hope kaka tak kesah. 

*hoi ! akuu tak kesah laa hang buad takkenai akuu. akuu tak kesah ! terima kasih*






chumil dak ? ofkoss dak kan. muka baby nii punyaa la comel. bila dia buat lagunii. teruih huduh. tambah laa akuu muka yang tak lawa nii. buat muka macam baby nii pulak. cuba hang bayang kan. lawa dak ? konpem huduh kan. -,-


.................

 Hang tau dak akuu rindu hang. dah lama kita tak jumpak. duluu kita selalu makan sama tau. dah macam adik beradik dah kita nii kan. solat jemaah sesama. story morry punn bersama. lepak punn sekalii kan. kadang kadang. tidoq punn sebilik. kita dah macam adik beradik dahh. sumpah weii ! AKU RINDU HANG. sometimes i need you to give a smile to someone coz now i felt like i was lossing something that give me a strength.

...................


kau tauu. kadang kadang akuu rasa macam akuu dah hilang kau untuk selama nyaa. takdak dahh orang yang selalu dengar akuu menjerit melalak sorang sorang. takdak dah orang yang sanggup dengaq akuu beletiaq. takdak dah orang yang sudi menjadi pendengar setia sadstory aku. takdak dah orang nak bagi semangat kat akuu. kalau akuu ada problem dengan "boy" akuu takdak dah orang yang teringgin dengar menenangkan akuu. bila akuu tengah happy go lucky sebab jumpa boy aku. takdak dah orang yang sanggup melompat menjerit melalak macam orang gila meqoyan dengan akuu. sedihh oo. aku tau hang mesti best kan akuu takdak tepii hang dah. selalu kalau aku ada tepii hang mestii aku bising bising macam orang sewel kan. mesti hang rimas kan. hurmm. okay i know that. i'm sorry. -.-



lanii aku taktau nak carii hang kuod mana. kiri atau kanan ?  akuu pusing ! -,-

..................


tapii .. akuu rindu hang. sebab bila akuu melalak. hang join sekali. ada jugak orang nak melalak dengan akuu. tapi lanii. bila aku melalak. sorangsorang lah jawab nyaa. nak melalak dengan mak akuu. tampar pipi kiri kanan lah jawab nyaa. *best jugak kan* 


...................


Ehh sudah laa ! say NO SAD ! peacee ;DD


sila senyum dengan lebaq ya wahai Marayam senget ! 



curik gambar isteri google nihh. Shhh ! jangan gitau encik google yaa. ;D









Older Post | Newer Post